كلية التجارة جامعة القاهرة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كلية التجارة جامعة القاهرة

نقدم لكم المساعده اينما كنتم محاضرات سكشن دروس مع د\هشام الجنيدى معيد تجارة القاهرة على 0100390484

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

(neobux).. بص بصه بس ومش هتندم

كاتب الموضوعرسالة
biotegara

المساهمات : 1

(neobux).. بص بصه بس ومش هتندم Empty
مُساهمةموضوع: (neobux).. بص بصه بس ومش هتندم   (neobux).. بص بصه بس ومش هتندم Icon_minitime1الخميس فبراير 03, 2011 11:45 am

بسم الله الرحمن الرحيم ... قبل اى حاجه واى كلام عن الشركة الربحيه دى انا عايزك الاول تسأل وتعمل سيرش على النت على الشركه دى علشان تعرف اد ايه هى شركه صادقة واعمل سيرش على الشركات النصابة التانيه وشوف ان كانت شركتنا ضمنها ولا لأ... وده علشان يطمن قلبك , ولما تطمن وتتاكد من صدقنا وده اللى هيحصل اكيد تعالى بقه نشوف هنعمل ايه.......
كنت عايز اقولك بس حاجه .. اللينك اللى انا هديهولك علشان تسجل فى الشركه هو اللينك الخاص بيا اللى الشركة اديتهولى وده علشان رصيدى يزيد واظن انه مش هيضرك خالص انك تفيدنى علشان انا اصلا دلوقتى بفيدك.. وانت الشركه هتديلك اللينك الخاص بيك اللى من خلاله تخللى اصحابك يجلوا فى الشركه ورصيدك يزيد..................... http://www.neobux.com/?r=piocivil

اللينك اللى فات ده هو اللى انت هتدخل على الشركه من خلاله... وبعد لما تسجل فى الشركه وده طبعا بعد ما تكون عملت اكاونت على احد البنوك الالكترونيه مثل نيتللر او أليرت باى علشان فلوسك تتحول عليه وتقدر تسحبها ككاش
كنت عايز اعرفك ان رصيدك بيزيد عن طريق مشاهده اربع اعلانات فقط فى اليوم وممكن تاخد اللينك بتاعك من قسم البانرز علشان تخللى اصحابك يشتركوا من عليه وكل واحد هيشترك من خلال اللينك بتاعك هتكسب من خلاله.
اتمنى التوفيق لكل زمايلى .
http://www.neobux.com/?r=piocivil
ردك مهم جدا سواء باليجاب او بالسلب..... وفى الاول او الاخر مش هتخسر حاجه

(neobux).. بص بصه بس ومش هتندم
صفحة 1 من اصل 1